• Home
  • Onze School
    • Welkom
    • Visie/Missie
    • SALTO
    • Team
    • Directie
    • SPILcentrum
    • Schooltijden en vakanties
    • Foto’s
  • Onderwijs
    • Vorm en inhoud
    • Schoolplan
    • Schoolgids
    • Zorg
    • De Gezonde School
    • Ondersteuning
    • Kwaliteit van het onderwijs
  • Ouders
    • Medezeggenschap
    • Ouderbetrokkenheid
    • Ouderbijdrage
    • Regelingen
    • Leerling aanmelden
    • Wijziging doorgeven
  • Nieuws
  • Ziekmelden
  • Contact
  • Home
  • Onze School
    • Welkom
    • Visie/Missie
    • SALTO
    • Team
    • Directie
    • SPILcentrum
    • Schooltijden en vakanties
    • Foto’s
  • Onderwijs
    • Vorm en inhoud
    • Schoolplan
    • Schoolgids
    • Zorg
    • De Gezonde School
    • Ondersteuning
    • Kwaliteit van het onderwijs
  • Ouders
    • Medezeggenschap
    • Ouderbetrokkenheid
    • Ouderbijdrage
    • Regelingen
    • Leerling aanmelden
    • Wijziging doorgeven
  • Nieuws
  • Ziekmelden
  • Contact
  • Our School

    Saltomontessorischool de Trinoom

  • Our School

    Saltomontessorischool de Trinoom

  • Our School

    Saltomontessorischool de Trinoom

Problemen met Apple devices

Beste ouders,
 
Sommige kinderen hebben problemen bij het inloggen in Mijn Omgeving Online (MOO) en in Google Classroom, als dat vanaf een Apple device gebeurt.
 
Vandaag heeft een ouder hier onderzoek naar gedaan en zijn bevindingen met ons gedeeld, waarvoor onze hartelijke dank.
 
De volgende tips willen we graag met u delen:

  • Gebruik op een MacBook de browser Chrome in plaats van Safari.
  • Controleer de iOS versie van de iPad of iPhone. Wanneer deze lager is dan versie 13, doe dan een update. Als een update niet mogelijk is (bij oudere iPads bijvoorbeeld), dan zijn niet alle functies vanuit MOO beschikbaar. Hier staan alle iPads op een rij die versie 13 ondersteunen: 
  • Installeer de apps Google Classroom en Google Meet op het device. Inloggen gaat via MOO. 

We hopen dat u met deze tips de problemen bij het inloggen kunt oplossen.
 
Nota bene: deze problemen komen niet voor bij de iPads die door school zijn uitgeleend.
 

Delen:
Volg ons op Social Media
Contact
  • Saltomontessorischool de Trinoom
  • Don Boscostraat 2
  • 5611 KW Eindhoven
  • T040 295 07 76
  • Etrinoom.info@salto-eindhoven.nl
  • Bank: Salto inzake OR de Trinoom: NL50 INGB 0681 3785 30
Sitemap
    • Home
    • Onze School
    • Onderwijs
    • Ouders
    • Nieuws
    • Ziekmelden
    • Contact
Parkeren
  • De Don Boscostraat is autoluw. Hier staan paaltjes, zodat er niet op de stoep geparkeerd kan worden. Wij vragen u met klem om hier niet te gaan wachten, ook al is het nog zo kort. Dit in het kader van de veiligheid en doorstroming van de fietsende en wandelende kinderen/ouders.
Copyright Saltomontessorischool de Trinoom 2021 - Aangeboden door Basisschool Apps 1
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Top