Vergroening schoolplein

Yes, eindelijk is het zover! Binnenkort gaan de eerste werkzaamheden voor de vergroening van ons schoolplein beginnen: in de meivakantie worden er zes bomen geplant. Dat zal een mooi en rustgevend beeld geven, de bomen zorgen voor meer schaduw op het plein en vergroten de biodiversiteit. Ze zullen het sport- en spelgedrag van de kinderen niet hinderen.

Wat er verder nog gaat gebeuren, is nog even een verrassing. Met het team en een paar fanatieke ouders zijn wij hard aan het werk om zoveel mogelijk groene veranderingen in te passen. Wij willen zoveel mogelijk doen met een budget dat grenzen heeft. Dit proces heeft helaas wat tijd nodig.

Benieuwd naar de verschillende soorten bomen en op welke plek ze komen te staan? Bekijk de afbeeldingen hier onder 😉